Defect

Het kan helaas altijd gebeuren dat een product na verloop van tijd kuren begint te vertonen. Gelukkig bestaat er dan ook garantie. Het defecte product wordt gerepareerd onder bepaalde voorwaarden zodat u er weer plezier van heeft.

Het beste wat u bij een defect apparaat kunt doen is om eerst naar de garantievoorwaarden van de fabrikant te kijken. Veel fabrikanten bieden een pick-up & return service aan. Dat betekent dat zij het apparaat bij u ophalen en weer retourneren als deze gerepareerd is. U kunt hiervoor zelf een afspraak maken met het vermelde telefoonnummer dat bij de fabrikant onder de garantievoorwaarden vermeld staat.

Als de fabrikant van uw defecte koffiemachine geen pick-up & returnservice heeft kunt u twee dingen doen:

1. U kunt het defecte product zeven dagen per week in onze showroom in Naarden inleveren. Het product wordt dan gelijk doorgestuurd naar het juiste reparatiecentrum. Voor de openingstijden en de route verwijzen wij u door naar de contactpagina.

2. Wanneer u nog over de originele verpakking met piepschuim beschikt van het defecte product, dan kunt u deze naar het onderstaande gratis antwoordnummer opsturen. Indien u niet over de originele verpakking beschikt raden wij het af om de machine te versturen. Het risico op schade is erg groot als de originele verpakking er niet om heen zit om de machine te beschermen.

Create2Fit B.V.
Afd. Garantie en Reparaties
Antwoordnummer 1455
1410 WC Naarden

Wanneer u uw defecte product ter reparatie aanbiedt, vergeet dan niet een kopie van uw factuur/aankoopbon aan de verpakking toe te voegen. Leg daarnaast ook het defect van het product uit.

LET OP: Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Koffiestore.nl niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde artikelen. Vraag daarom bij het Postkantoor altijd om een traceercode en een bewijs van verzending en bewaar deze goed! Indien u dat wenst, kunt u bij het Postkantoor ook vragen om een Verzekeringsservice van PostNL te gebruiken voor uw retourzending.

De duur van een reparatie is afhankelijk van het defect. Als u het product bij Koffiestore.nl ter reparatie heeft aangeboden, streven wij er naar om alle reparaties binnen 2 à 3 weken te realiseren. U krijgt van ons per e-mail bericht zodra uw product naar het reparatiecentrum gaat en u krijgt een e-mail zodra uw product gerepareerd retour is bij ons. Als u het product ter reparatie heeft aangeboden bij de fabrikant, dan kunt u het beste contact opnemen met de fabrikant om de status van uw reparatie op te vragen.

Bij een aantal fabrikanten krijgt u een koffiemachine te leen wanneer u gebruikt maakt van de pick-up & return service. Wij raden u aan om hier wel naar te vragen wanneer u een afspraak met de fabrikant maakt. Wanneer u een machine bij Koffiestore.nl ter reparatie aanbiedt, krijgt u geen leenapparaat..

Als het defecte product buiten de garantietermijn valt dan moet u rekening houden met extra kosten. U kunt de aan-huis service van de fabrikant laten langskomen, maar dan moet u rekening houden met voorrijkosten. Wanneer u hier gebruik van wilt maken dan kunt u het beste contact opnemen met de fabrikant, het telefoonnummer vindt u in de garantievoorwaarden.

Wilt u dit niet? Breng dan het defecte product langs bij ons in Naarden. Het toestel wordt door Koffiestore.nl gelijk opgestuurd ter reparatie en onderhouden tevens het contact met de fabrikant namens u.

Wanneer u een beschadigd product heeft ontvangen, neem dan zo snel mogelijk contact op met de klantenservice. We verzoeken u de schade binnen 48 uur na ontvangst te melden aan Koffiestore.nl.

  Loading...